Felanmälan Stockholm

Formulär för felanmälan

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Felanmälan Stockholm

    Utan el?

    Har strömmen gått bara hos dig eller i hela området? Kontrollera säkringar, byt om någon gått sönder eller ställ säkringar i läge ”on” om du har automatsäkringar.

    Trasiga glödlampor?

    Glödlampor, lysrör och glimtändare är förbrukningsmaterial och byts av hyresgästen själv.

    Problem med bredband eller TV?

    För felanmälan avseende bredband, ring A3 0770-91 00 00.

    Står hissen?

    För våra boende på Kungsholmstorg 1 och Norr mälarstrand 38 ringer ni vår servicepartner S:t Eriks Hiss på 08-522 258 00.

    För boende på Norrbackagatan 56 sköts hisservice av Stockholms Hiss & Elteknik AB 08-779 53 53.

    För adressen Tellusborgsvägen 13B är vår hisspartner I.T.K AB. Felanmälan hit görs på: 08-564 350 10.

    Problem i ett avlopp?

    Avloppsstopp i handfat, kök eller duschutrymme är ofta lätta att åtgärda och ska i första hand rensas av hyresgästen.

    Problem med skadedjur?

    Ring växeln på Länsförsäkringar på numret 090-10 90 00 och uppge där att det gäller ohyra i bostad. Telefontid: 08.00-16.30.

    Felanmälan Stockholm

    Om det uppstår några problem i din bostad, lokal, eller i huset eller på gården, ska du så snart som möjligt göra en felanmälan. Du kan lämna din felanmälan dygnet runt via formuläret.

    Ringa in felanmälan

    helgfria vardagar 08-11, 13-16

    010-147 66 10 (välj felanmälan)

    Vid akuta fel utanför kontorstid

    Ring vår jourtjänst Dygnet Runt Fastighetsjour AB på 08-18 70 00.

    Exempel på akuta fel är vattenläckor, krossade rutor, elfel, totalstopp i avlopp etc.

    Jämför

    Fyll i ditt sökord