Formulär för felanmälan
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Felanmälan Stockholm
Utan el?
Har strömmen gått bara hos dig eller i hela området? Kontrollera säkringar, byt om någon gått sönder eller ställ säkringar i läge ”on” om du har automatsäkringar.
Trasiga glödlampor?
Glödlampor, lysrör och glimtändare är förbrukningsmaterial och byts av hyresgästen själv.
Problem med bredband eller TV?
För felanmälan avseende bredband, ring A3 0770-91 00 00.
För felanmälan avseende TV, ring Sappa 0774 – 444 744.
Står hissen?
Ring vår servicepartner S:t Eriks Hiss 08-522 258 00.
För boende på Malmskillnadsgatan 45, Norrbackagatan 56, Odengatan 50, Sveavägen 116 samt Farkostvägen 8 och 10 Lidingö sköts hisservice av Stockholms Hiss & Elteknik AB 08-779 53 53.
För adresserna Tomtebogatan 14 och Slipgatan 1 är vår hisspartner I.T.K AB. Felanmälan hit görs på: 08-564 350 10.
Problem i ett avlopp?
Avloppsstopp i handfat, kök eller duschutrymme är ofta lätta att åtgärda och ska i första hand rensas av hyresgästen.
Problem med skadedjur?
Ring växeln på Länsförsäkringar på numret 090-10 90 00 och uppge där att det gäller ohyra i bostad. Telefontid: 08.00-16.30.
Felanmälan Stockholm & Lidingö
Om det uppstår några problem i din bostad, lokal, eller i huset eller på gården, ska du så snart som möjligt göra en felanmälan. Du kan lämna din felanmälan dygnet runt via formuläret.
Ringa in felanmälan
helgfria vardagar 08-11, 13-16
010-147 66 10 (välj felanmälan)
Vid akuta fel utanför kontorstid
Ring vår jourtjänst Dygnet Runt Fastighetsjour AB på 08-18 70 00.
Exempel på akuta fel är vattenläckor, krossade rutor, elfel, totalstopp i avlopp etc.